شرکت نگین پلیمر سامین

✅تولیدکننده لوله و اتصالات پلیکا (p.v.c) از سایز ۲۰ الی ۴۰۰

✅تولید کننده لوله های برقی(خم سرد و خم گرم)

لوله پلیکا (پولیکا) در واقع همان لوله upvc است که اولین تولید کننده این نوع لوله پلیکا نام داشت و به همین نام در ایران شناخته شد و عامه مردم نام پلیکا را برای لوله‌های UPVC خاکستری رنگ انتخاب کردند و نام پلیکا بر روی این جنس لوله ماند. لوله پلیکا تمامی خواص مواد U-PVC را دارد و به سختی صدمه می بیند و عمر طولانی دارد. این لوله زنگ نمی‌زند و پوسیده نمی‌شود. به همین جهت لوله pvc در سیستم‌های آبی، سیم‌کشی زیرزمینی و خطوط فاضلاب کاربرد فراوانی دارد. نگین پلیمر سامین


لیست قیمت نگین پلیمر سامین

لیست قیمت نگین پلیمر سامین – تاریخ 18 فروردین 1403          دانلود

لیست قیمت محصولات نگین پلیمر سامین – تاریخ آذرماه 1401        دانلود

لیست قیمت محصولات نگین پلیمر سامین – تاریخ شهریورماه 1401   دانلود

لیست قیمت پلیکا نگین پلیمر سامین تاریخ آبان ماه 1400                دانلود


 

شرکت نوین پلاست البرز آذرنگ (نگین پلیمر سامین)

در جوامع کنونی سیستم های انتقال آب آشامیدنی، جمع آوری و دفع فاضلاب ها از اهمیت بالایی برخوردارند و معیوب بودن یا نشت لوله ها باعث آلودگی محیط زیست می شود. امروزه همگام با رشد استفاده از پلیمرها در صنایع مختلف جهت حل مشکل خوردگی و افزایش طول عمر سیستم، پلاستیکها جایگزین مناسبی برای فلزات محسوب می شوند. در این بین PVC به دلیل خواص ویژه، دوام و ضریب اطمینان بالا در مقایسه با سایر مواد پلیمری دارای برتری می باشد.

شرکت نوین پلاست البرز آذرنگ با درک نیاز جامعه برای توسعه سیستمهای انتقال آب و فاضلاب با بیش از یک دهه تجربه در صنعت لوله و اتصالات PVC و استفاده از کادر مجرب دارای تولیداتی متنوع و مبتکر طرحهای نوین در سیستم فاضلاب شهری، سیستم فاضلاب و هواکش ساختمان انتقال کابلهای برق و مخابرات و لوله های جدار چاه می باشد.

شرکت نوین پلاست البرز آذرنگ در راستای دستیابی به یکی از مهمترین اهداف کیفی خود که تأمین رضایت مشتریان می باشد، علاوه بر ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و استاندارد، همواره تلاش نموده که با ارائه خدمات پس از فروش، شرایطی را آماده نماید که مصرف کنندگان محترم با اطمینان خاطر از محصولات این شرکت، بهره گیری مناسب را داشته باشند.

اتصالات نگین پلیمر سامین

نمایندگی فروش نگین پلیمر سامین

یک مرجع مطمئن و مستقیم برای تهیه و خرید انواع لوله و اتصالات نگین پلیمر سامین، فروشگاه اینترنتی امجدپایپ است که به عنوان نمایندگی نگین پلیمر سامین فعالیت می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید یا دریافت لیست قیمت از کارشناسان امجدپایپ به صورت مستقیم مشاوره دریافت کرده و پس از کسب راهنمایی‌های لازم در هر شهری از ایران که هستید، سفارش خود را ثبت کنید و لذت یک خرید اینترنتی مطمئن و راحت را با لوله و اتصالات امجدپایپ تجربه کنید.

 


اسکرول به بالا
بسته
بسته
بسته

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping