شرکت “ایزی پایپ”

شایسته است یادآوری شود که سر آغاز فعالیت مدیران گروه صنعتی ایزی پایپ به سال ۱۳۷۰ باز میگردد و بدون شک مدیران این مجموعه را میتوان جزو بنیانگذاران و بانیان ورود تکنولوژی ساخت لوله 5 لایه در ایران تلقی نمود که نقش موثر و سازنده ای در بومی سازی این صنعت داشته اند.

 البته این شرکت در سال 1390 ثبت و در ابتدا فقط واردات لوله و اتصالات را انجام می‌داد، اما از سال 1393 به منظور رفع وابستگی کشور به محصولات خارجی، خط تولید این شرکت شروع به کار کرد و با اطمینان می‌توان گفت که ایزی پایپ از اولین و بهترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات پنج لایه در ایران است.


 لیست قیمت ایزی پایپ


لوله‌های تولیدی ایزی پایپ از پنج لایه تشکیل شده‌اند که از داخل به خارج عبارت اند از :

  • لایه پلیمری داخلی که شامل انواع PERT ،PEX و پلی اتیلن سنگین می‌باشند.
  • لایه چسب واسط
  • لایه آلومینیوم
  • لایه چسب واسط
  • لایه پلیمر خارجی

نکته: لوله‌هایی که از لایه داخلی از جنس PEX یا PERT ساخته شده اند برای آب سرد و گرم مناسب هستند ؛ اما لوله‌هایی با لایه داخلی از جنس پلی اتیلن سنگین فقط برای عبور آب سرد بکار می‌روند.

لوله های ایزی پایپ توسط دستگاه‌های کاملا اتومات و از سایز 16 تا 63 میلیمتر تولید می‌شوند. که در پایین همین صفحه لیست قیمت ایزی پایپ را مشاهده می‌کنید.

تولید اتصالات برنجی ایزی پایپ به روش پرسکاری گرم انجام می‌شود. جنس بدنه کلیه اتصالات از آلیاژ برنج مرغوب است و مقدار سرب آن کمتر از 2 درصد می‌باشد تا هیچ گونه اثر زیان آوری برای مصرف کنندگان نداشته باشد. همچنین تمامی اتصالات با روکشی از نیکل آبکاری می‌شوند.

[irp posts=”7082″ name=”نکات مهم انتخاب و خرید انواع لوله و اتصالات”]

لازم به ذکر است تکنولوژی مورد استفاده در واحدهای تولیدی ایزی پایپ کاملا بروز بوده و همین تکنولوژی در پیشرفته ترین کارخانه‌های دنیا استفاده می‌شود.

پس از سالها تلاش در عرصه واردات ، تولید و پخش لوازم بهداشتی ساختمان ( لوله ، اتصالات ، شیرآلات بهداشتی و … ) هدف گذاری موسسان و مدیران مجموعه براین شد که تجربیات سالها تلاش و تجربه در امر واردات، تولید و فروش را در قالب یک برند تجاری جدید که مالکیت آن مربوط به خود باشد را در اختیار گرفته و بر این باوریم باری دیگر یک نام تجاری با کیفیت و یک حق انتخاب دیگر را در اختیارتان قرار دهیم، اکنون محصولات با کیفیت با برند تجاری ایزی پایپ را پیش کش شما میکنیم.

[irp posts=”12809″ name=”بورس و مرکز فروش لوله و اتصالات تهران | مرکز فروش لوله و اتصالات رودهن”]

پنج لایه ایزی پایپ (easypipe)

۷ نکته مهم در مورد لوله های ایزی پایپ

یک : در لایه خارجی لوله ایزی پایپ پنج لایه نوعی پلی‌اتیلن با مقاومت بالا قرار دارد که خواصی مشابه لوله‌های پلی‌اتیلن کلاسیک را به آن می‌دهد. به‌بیان‌دیگر این لوله‌ها به‌سادگی قابلیت استفاده در محیط‌های مختلف را داشته و به سهولت امکان اتصال به دیگر قسمت‌های شبکه تأسیسات را خواهند داشت.

دو : در زیر این لایه نوعی چسب قرارگرفته که نه‌تنها اتصال لایه پلی‌اتیلنی بالا را به لایه زیرین تسهیل می‌کند بلکه در زمان پرس‌کاری و اتصال لوله‌ها به یکدیگر نیز کار شما را تا حد زیادی ساده می‌کند.

سه : هسته لوله ایزی پایپ را نیز یک‌لایه آلومینیوم تشکیل می‌دهد. استفاده از این فلز موجب می‌گردد تا لوله تحت شرایط فشار بار بالا یا افزایش میزان دمای آب درون لوله تغییر شکل نداده مثل لوله‌های فلزی ساده بی هیچ مشکلی امکان استفاده از آن را در شبکه‌های آب گرم نیز داشته باشید.

چهار : علاوه بر این با توجه به پوشش‌هایی که پیش از این به آن‌ها اشاره داشتیم، مشکلاتی چون زنگ‌زدگی، تغییر کیفیت آب و… در لوله‌های ایزی پایپ رخ نمی‌دهد. عمر متوسط این لوله‌های پنج لایه برخلاف لوله‌های فلزی معمولی تا صد سال می‌رسد.

پنج : لوله‌های ایزی پایپ از ترکیب مواد پلیمری و فلز ساخته می‌شوند.

شش :  لوله‌های ایزی پایپ با توجه به کیفیت تولید بالا و استفاده از مواد اولیه مناسب نیز نیازهای شما را به بهترین وجه برطرف می‌نمایند.

هفت : بیش‌ترین کاربرد لوله‌های ایزی پایپ به سیستم گرمایش از کف محدود می‌شود. هر دو نوع این لوله‌ها با داشتنی عمری طولانی برای سال‌ها بدون تعمیر و نگهداری قابل‌استفاده بوده و به سهولت نصب می‌شوند.

نکاتی که باید هنگام استفاده  از لوله و اتصالات ایزی پایپ در ساختمان :

  • عدم استفاده از لوله های دارای ترک سطحی در ایزی پایپ
  • خودداری از پیچش لوله واتصالات در حین جوشکاری
  • استفاده از نوار تفلون برای آب بندی اتصالات فلزی و عدم استفاده از کنف
  • استفاده از لوله و اتصالات جهت جوشکاری در لوله ۵ لایه ایزی پایپ
  • انجام تست فشار پس از انجام لوله کشی

[irp posts=”5594″ name=”آشنایی با لوله و اتصالات پنج لایه”]

[irp posts=”13161″ name=”آرین پایپ|لیست قیمت آرین پایپ|نمایندگی آرین پایپ”]

[irp posts=”13157″ name=”آرسین پایپ|نمایندگی آرسین پایپ|لیست قیمت آرسین پایپ”]


اسکرول به بالا
بسته
بسته
بسته

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping