شرکت پلی ران اتصال

پلی ران با بیش از 50سال  تجربه، معتبرترین تولید کننده ی تخصصی لوله و اتصالات پلیمری مورد استفاده در سیستم های فاضلاب ساختمانی، آبیاری و آبرسانی تحت فشار می باشد. شرکت پلی ران در عرصه تولیدات لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن، از قدیمی‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌های موجود در ایران است. پلی ران در سال‌های 1394 و 1395 به عنوان صنعت برتر کشور شناخته شد. این شرکت با دارا بودن تمامی استانداردهای مورد نیاز در طول سال‌های فعالیت خود، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های استاندارد محصولات پلی اتیلن شناخته شده است. محصولات و تولیدات این شرکت در دو گروه  سیستم‌های فاضلاب ساختمانی و سیستم‌های کشاورزی و آبیاری تحت فشار هستند. لیست قیمت پلی ران


 لیست قیمت پلی ران اتصال


 

 

 

پلی ران اتصال درابتدای دهه 1350 با آگاهی و درک عمیق از اهمیت و کاربرد رو به رشد انواع ترموپلاستیک ها در ساخت لوله و اتصالات مورد نیاز طرح های فاضلاب، انتقال آب، آبرسانی، شبکه های آبیاری و زه کشی اقدام به تولید و ارائه اولین سری از محصولات خود نمود. توجه دائمی به ارتقاء کیفیت، نوآوری، توسعه مستمر امکانات تولید و بهره گیری از بهترین و مناسب ترین مواد اولیه و جدیدترین فن آوری ها در تولید انواع اتصالات و لوله های پلی اتیلن که مبتنی بر سالها تجربه می باشد اینک پلی ران اتصال را در جایگاه تولید کننده برتر این محصولات قرار داده است. لیست قیمت پلی ران

پلی ران اتصال که مبانی مدیریت کیفیت و فرآیند های تولید آن بر اساس استاندارد بین المللی iso9001-2000 طرح ریزی شده است، علاوه بر تولیدات قبلی خود، اکنون با استفاده از مدرن ترین طراحی موجود در ساخت نسل جدیدی از لوله و اتصالات فاضلابی، سیستم پوش فیت پلی ران را معرفی و ارائه می نماید.

 فروش انواع لوله پلی اتیلن و پلی پروپیلن در امجدپایپ

 

پوش فیت سایلنت پلی ران

پلی ران تولیدکننده لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن

پلی ران با بیش از 45 سال تجربه، معتبرترین تولید کننده ی تخصصی لوله و اتصالات پلیمری مورد استفاده در سیستم های فاضلاب ساختمانی، آبیاری و آبرسانی تحت فشار می باشد.

 

محصولات آبیاری پلی ران

پلی ران از اولین شرکتهایی است که انگیزه ی اصلی تاسیس آن در بیش از 40 سال قبل مشارکت فعال در فراهم ساختن زمینه استفاده بهینه از منابع آب کشور در کشاورزی بوده و درطی سالها فعالیت بهترین انواع لوله و اتصالات و قطعات پلیمری لازم برای انتفال و توزیع آب و سیستم های آبیاری تحت فشار را با برترین کیفیت ممکن تهیه و عرضه نموده است.

پلی ران در سال های 1394 و 1395 به عنوان صنعت برتر کشور شناخته شد. این شرکت نیز با دارا بودن تمامی استانداردهای مورد نیاز در طول سال های فعالیت خود، به عنوان یکی از برترین شرکت های استاندارد محصولات پلی اتیلن شناخته شده است. محصولات و تولیدات این شرکت در دو گروه اتصالات و سیستم های فاضلاب ساختمانی و سیستم های کشاورزی و آبیاری تحت فشار هستند.

این مجموعه با بکارگیری از تجهیزات پیشرفته آلمانی به صورت چهار واحد تولیدی مجزا در شهرک صنعتی خرمدشت در شرق استان تهران قرار دارد که با استفاده از به روز ترین شیوه طراحی سیستم های آبیاری و آبرسانی و در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب ، موفق شده است جدید ترین و کارآمدترین سیستم آبیاری تحت فشار با بالاترین بازده در تولید محصولات را در اختیار کشاورزان قرار دهد. لیست قیمت پلی ران

 

امجدپایپ نمایندگی شرکت پلی ران اتصال در شرق استان تهران( رودهن،دماوند،پردیس،بومهن،تهرانپارس و…)

محصولات ساختمانی پلی ران

  • سیستم فاضلاب ساختمان پلی اتیلن جوشی پلی ران اتصال

اتصالات فاضلابی پلی اتیلن از ترموپلاستیک های بسیار شناخته شده می باشد، به لحاظ استحکام و دوام زیاد، سبکی وزن، قیمت ارزان، مقاومت در برابر حلال های شیمیایی نظیر اسید ها، بازها و همچنین بسیاری از ویژگی های مطلوب دیگر، در زمان بسیار کوتاهی جایگزین آلیاژهای فلزی شده بطوری که امروزه سیستم فاضلاب بسیاری از ساختمان ها در اکثر ممالک جهان به لوله و اتصالات پلی اتیلن مجهز است.

از سایز ۱/۲ اینچ تا سایز ۶ اینچ و بالاتر جهت اجرای خطوط فاضلاب با فشار کاری ۴AT

امجدپایپ نمایندگی پلی اتیلن جوشی پلی ران

  • سیستم فاضلابی پوش فیت خود اطفا پلی ران

در بخش فاضلاب ساختمانی، پلی ران که همراه با فعالیت های خود، بخش تحقیق و توسعه (R&G) آن به طور پیوسته تحولات و نوآوری های ذیربط در سطح جهانی را زیر نظر دارد، بر آن شد تا با سود جستن از توان فنی بالای خود، در اختیار داشتن مدرن تریت تجهیزات، مشاوره با ابداع کنندگان سیستم پوش فیت و سرانجام اتکا به بیش از 45 سال تجربه به عنوان معتبرترین تولید کننده تخصصی اتصالات پلیمری، مورد استفاده در سیستم های فاضلابی ساختمانی و آبرسانی در ایران، تکنولوژی ساخت این سیستم را به داخل منتقل ساخته و سیستم پوش فیت پلی ران را در سال 1382 تولید و برای اولین بار در کشور معرفی نماید.

مجموعه کامل سیستم فاضلاب ساختمانی پلی ران، مشتمل بر لوله و اتصالات جوشی فاضلابی (پلی اتیلن)، لوله و اتصالات پوش فیت (پلی پروپیلن) و لوله و اتصالات سیستم پوش فیت سه لایه بی صدا (True-silent) با استفاده از کامپاوند اختصاصی پلی ران می باشد که در این سیستم، هر یک از اتصالات و لوله ها دارای سوکت بوده که در آن یک حلقه آب بندی جای دارد و می توان انتهای بدون سوکت آن را به راحتی و با اندکی فشار به درون سوکت لوله و یا اتصال بعدی وارد کرد.

 

        • جدیدترین سیستم فاضلاب در دنیا. این سیستم یک سیستم کاملا منحصر بفرد می باشد. به دلایل ذیل :
          • عمر مفید طولانی به دلیل مقاوم بودن لوله.
          • سهولت نصب سریع.
          • دارا بودن سطوح کاملا صیقلی و نبود هیچگونه زائده اضافی در مسیر جریان.
          • عدم تحمیل بارهای اضافی به ساختمان به دلیل کم وزن بودن.
          • ایمنی در شرایط آتش سوزی به دلیل دارا بودن ویژگی عدم نیاز به چسب و یا جوش دادن.
          • آب بندی پایدار و قابل اعتماد حتی در شرایط نشست ساختمان.

          این امتیازات سبب گردید تا سیستم پوش فیت که منطبق بر استانداردهای معتبر جهانی از جمله EN1451 و DIN19560 ساخته می شود، پس از مدت زمانی کوتاه جایگزینی مطمئن و مناسب برای سیستم های قبلی (لوله های چدنی فاضلاب و پی وی سی فاضلابی) باشد و به عبارتی بسیاری از اهل فن سیستم پوش فیت پلی ران اتصال را معرف اعتبار و کیفیت ساختمان می دانند.

        • از خصوصیات سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت پلی ران می توان به ضد خوردگی و زنگ زدگی آن اشاره کرد؛ پوشش این اتصالات دارای حداقل صدا، کاهش ارتعاش، افزایش پایداری، تسهیل در امر اجرا و تطابق پذیری با انواع لوله و اتصالات فاضلابی استاندارد می باشد و در مقابل آتش سوزی از خود مقاومت نشان می دهند. تنوع ابعادی از DIN4102-B1 این لوله ها دارای استاندارد نظر قطر لوله و اتصالات 40 تا 200 میلیمتر می باشد.

 

  • سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت پلی ران

        • در ساخت لوله و اتصالات کاملا بیصدا پلیران از کامپاوند خاصی (Poliran-KB) بهره گیری می شود که قادر است صداهای ایجاد شده حاصل از عبور جریان را جذب و در نتیجه آسایش بیشتری را برای ساکنین در ساختمان فراهم آورد.

امجدپایپ نمایندگی پوش فیت سایلنت پلی ران

محصولات شرکت پلی ران اتصال در رودهن

محصولات کشاورزی پلی ران

همانطور که می بینید، عمده تولیدات شرکت پلی ران درحوزه پوش فیت فاضلابی، کشاورزی و آبیاری تحت فشار است. این شرکت تمرکز خود را همچنان روی مکانیزه کرده هرچه بیشتر سیستم های آبیاری و کشاورزی قرار داده است.

 

استانداردهای مربوط به لوله پلی اتیلن پلی ران

امروزه در دنیا پروژه های آب و فاضلاب نقش بسیار مهم و حیاتی دارد. چه به لحاظ امکان بقا و رشد هم از نظر بهداشت و محیط زیست سالم تاثیر مستقیم بر حیات بشر به جای می گذارد. یکی از مهم ترین اجزاء پروژه های فوق، لوله های منتقل کننده آب و فاضلاب است و در حقیقت بیشترین هزینه اقتصاد پروژه را به خود اختصاص داده و از نظر تنوع جنس و قطر تحقیقات بسیاری دامنه داری را طلب می کند. بر اساس آمارگیری انجام شده در حال حاضر لوله های زیر بیشترین مورد کاربرد را دارند.

  1. لوله های فولادی سیاه، گالوانیزه و …

  2. لوله های پلی اتیلن و PVC

  3. لوله های آزبست سیمان

  4. لوله های بتنی و بتن مسلح

  5. لوله های چدن داکتیل

  6. لوله های سفال و GRP

اما با در نظر گرفتن پارامتر های اقتصادی، سهولت کاربرد، آسانی حمل و نقل و نگهداری سرعت اجرا می توان پی برد که لوله های پلی اتیلن نقش بسیار مهم و ویژه ای دارد.

 

استاندارد لوله پلی اتیلن در خصوص کار گذاری، حمل و نقل و تست لوله های پلی اتیلن

  • استاندارد  ISO
  • استاندارد   ASTM
  • استاندارد  DIN
  • استاندارد EN
  • استاندارد D.V.S
  • استاندارد ملی ایران

 

کارگزاری، حمل نگهداری و تست بر اساس استاندارد لوله پلی اتیلن موجود

  • حمل و نگه داری لوله های پلی اتیلن و اجزاء خط لوله.
  • لوله ها می بایست با وسایل مناسب حمل تحت نظارت کارشناسی بارگیری و تخلیه گردند.
  • لوله های پلی اتیلن شاخه های هنگام حمل در کل طول ساپرت می شوند.
  • در زمان انبار کردن لوله ها از آسیب دیدگی و تغییر شکل مجاز محافظت گردند.
  • ارتفاع دپو لوله ها از ۱۰ متر تجاوز نکرده و محل دپو ها مسطح و مقاوم جهت تحمل کل وزن طول لوله باشد.
  • لوله و اجزاء لوله در انبار از آلودگی ها محافظت گردند.
  • لوله های حلقوی پلی اتیلن به صورت مسطح انبار می شوند.
  • لوله و اتصالات پلی اتیلن در انبار از تماس با مواد تخریب کننده پلی اتیلن مانند سوخت های موتوری و سیالات مشابه محافظت می شوند.
  • از کشیدن لوله ها و یا حلقه های لوله ها در روی زمین خودداری شود.
  • در صورت کشیدن لوله ها روی زمین عمق خراش ها و شیاهای ایجاد شده نباید از ۱۰ درصد ضخامت لوله بیشتر باشد.

 

پلیران پلی ران
پوش فیت سایلنت پلیران

 

مزایای لوله و اتصالات پلی ران اتصال:

۱ – آب بندی کامل ودائمی:

نصب سیستم ساخته شده از پلی اتیلن مستلزم جوش دادن قطعات به یکدیگر است. فرآیند جوش کاری پلیمرها اصولاً نیاز به دقت بسیار زیاد دارد و محل های وصل نیز باید کاملاً عاری از گرد و غبار و چربی بوده والمنت حرارتی دستگاه جوش نیزمی باید کالیبره باشد. عدم کالیبره بودن می تواند جوش کاری را مختل ساخته و ضریب اطمینان کار را تا حد خطرناکی کاهش دهد.

در مقایسه، سیستم پوش فیت نیازی به جوش کاری ندارد لوله ها و اتصالات از طریق حلقه های آب بندی مخصوصی که در برابر ترکیبات شیمیائی مختلف بسیار پایدار می باشند به یکدیگر وصل شده و به طور کامل آب بند می شوند و لرزش ها تکان های متعارف و یا نشست ساختمان هرگز آب بندی سیستم را مختل نخواهد کرد.

۲ – سرعت وسهولت باورنکردنی درنصب واجرا

وجود سوکت در تمامی اجزای سیستم پوش فیت نیاز به جوش کاری، چسب و سایر عملیات مشابه را برطرف می سازد از طرفی تنوع بسیار زیاد ابعاد و زوایا در اتصالات و هم چنین در اختیار بودن لوله هایی با یک یا دو سوکت در طول های مختلف انجام کار را با سرعت و سهولت باورنکردنی میسر می سازد که طبعاٌ موجب صرفه جوئی بسیار زیاد در وقت و هزینه است.

۳ – عدم نیاز به چسب، جوش دادن، ونظایر آن و کاسته شدن زمان وهزینه های اجرایی

۴ – ایمن در شرایط آتش سوزی

۵ – مقاومت بسیار زیاد در برابرآتش، ضربه و انواع مواد

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت اجزای متشکله سیستم پوش فیت گرید خاصی از پلی پروپیلن می باشد که در مقایسه با پلی اتیلن دارای وزن مولکولی بالاتری بوده و دربرابر آب داغ و آتش سوزی مقاوم است و سبکتر بوده و ضربه پذیری به مراتب بالاتری هم دارد. پیدایش ترک های ناشی از تنش های دراز مدت (stress cracking) هرگز در قطعات ساخته شده از این ماده اولیه مشاهده نشده و با توجه به ویژگیهای شیمیایی، حرارتی، و مکانیکی لوله و اتصالات سیستم های پوش فیت دارای دوام دائمی می باشند.

۶ – دارای صاف ترین سطوح داخلی، فاقد هرگونه مانع در برابر جریان

دارا بودن سطوح داخلی کاملاٌ صیقلی و نبود هیچ گونه زائده اضافی در مسیر جریان که منجر به برطرف شدن امکان گرفتگی و انسداد مجاری و کاسته شدن از هزینه های نگهداری و تعمیرات

۷ – عدم تحمیل بارهای اضافی به ساختمان به دلیل کمی وزن و نبود نیاز به تقویت بخش های پذیرنده بار در ساختمان

۸ – قابلیت انطباق و متصل نمودن اجرا سیستم به لوله و اتصالات سایر سیستم های قدیمی اعم از پلیمری وآلیاژی

 


برای مشاهده و  خرید آنلاین لوله و اتصالات پوش فیت سایلنت 10 شرکت پلی ران اتصال اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده و  خرید آنلاین لوله و اتصالات پوش فیت پروتکت شرکت پلی ران اتصال اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده و  خرید آنلاین لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی شرکت پلی ران اتصال اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده و  خرید آنلاین لوله و اتصالات پوش فیت اینجا کلیک کنید.



لیست محصولات پلی ران

ردیف
شرح کالا
واحد
قیمت واحد (ریال)
1
سه راه ۴۵ درجه ١۶٠-١۶٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
2
سه راه 45 درجه 200-200 پلی ران
عدد تماس بگیرید
3
درپوش پوشفیت 40 پلی ران
عدد تماس بگیرید
4
درپوش پوشفیت ۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
5
درپوش پوشفیت ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
6
درپوش پوشفیت ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
7
درپوش پوشفیت ١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
8
درپوش پوشفیت ١۶٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
9
دریچه بازدید ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
10
دریچه بازدید ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
11
دریچه بازدید ١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
12
دریچه بازدید انتهایی 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
13
دریچه بازدید انتهایی ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
14
دریچه بازدید انتهایی ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
15
دریچه بازدید انتهایی 125 پلی ران
عدد تماس بگیرید
16
دریچه بازدید انتهایی 160 پلی ران
عدد تماس بگیرید
17
بست لوله 40 پلی ران
عدد تماس بگیرید
18
بست لوله ۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
19
بست لوله ۶٣ پلی ران
عدد تماس بگیرید
20
بست لوله ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
21
لوله پوشفیت ١٢۵ ٢۵٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
22
لوله پوشفیت ١٢۵ ۵٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
23
لوله پوشفیت ١٢۵ ١٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
24
لوله پوشفیت ١٢۵ ٢٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
25
لوله پوشفیت ١٢۵ ٣٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
26
لوله پوشفیت ١۶٠ ٢۵٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
27
لوله پوشفیت ١۶٠ ۵٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
28
لوله پوشفیت ١۶٠ ١٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
29
لوله پوشفیت ١۶٠ ٢٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
30
لوله پوشفیت ١۶٠ ٣٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
31
لوله پوشفیت 200-1000 پلی ران
متر تماس بگیرید
32
لوله پوشفیت 200-2000 پلی ران
متر تماس بگیرید
33
لوله پوشفیت 200-3000 پلی ران
متر تماس بگیرید
34
لوله دوسرسوکت پوشفیت 40-500 پلی ران
متر تماس بگیرید
35
لوله دوسرسوکت پوشفیت 40-1000 پلی ران
متر تماس بگیرید
36
لوله دوسرسوکت پوشفیت 40-2000 پلی ران
متر تماس بگیرید
37
لوله دوسرسوکت پوشفیت 40-3000 پلی ران
متر تماس بگیرید
38
لوله دوسرسوکت پوشفیت ۵٠ ۵٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
39
لوله دوسرسوکت پوشفیت ۵٠ ١٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
40
لوله دوسرسوکت پوشفیت ۵٠ ٢٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
41
لوله دوسرسوکت پوشفیت ۵٠ ٣٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
42
لوله دوسرسوکت پوشفیت ٧۵ ۵٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
43
لوله دوسرسوکت پوشفیت ٧۵ ١٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
44
لوله دوسرسوکت پوشفیت ٧۵ ٢٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
45
لوله دوسرسوکت پوشفیت ٧۵ ٣٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
46
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١١٠ ۵٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
47
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١١٠ ١٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
48
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١١٠ ٢٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
49
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١١٠ ٣٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
50
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١٢۵ ۵٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
51
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١٢۵ ١٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
52
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١٢۵ ٢٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
53
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١٢۵ ٣٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
54
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١۶٠ ۵٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
55
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١۶٠ ١٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
56
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١۶٠ ٢٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
57
لوله دوسرسوکت پوشفیت ١۶٠ ٣٠٠٠- پلی ران
متر تماس بگیرید
58
لوله دوسرسوکت پوشفیت 200-1000 پلی ران
متر تماس بگیرید
59
لوله دوسرسوکت پوشفیت 200-2000 پلی ران
متر تماس بگیرید
60
لوله دوسرسوکت پوشفیت 200-3000 پلی ران
متر تماس بگیرید
61
بوشن پوشفیت 40 پلی ران
عدد تماس بگیرید
62
بوشن پوشفیت ۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
63
بوشن پوشفیت ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
64
بوشن پوشفیت ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
65
بوشن پوشفیت ١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
66
بوشن پوشفیت ١۶٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
67
تبدیل خارج از مرکز 40-50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
68
تبدیل خارج از مرکز ٧۵ ۵٠- پلی ران
عدد تماس بگیرید
69
تبدیل خارج از مرکز ١١٠ ۵٠- پلی ران
عدد تماس بگیرید
70
تبدیل خارج از مرکز ١١٠ ٧۵- پلی ران
عدد تماس بگیرید
71
تبدیل خارج از مرکز ١١٠-١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
72
تبدیل خارج از مرکز ١٢۵-١۶٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
73
تبدیل خارج از مرکز 160-200 پلی ران
عدد تماس بگیرید
74
زانو ۴۵ درجه 40 پلی ران
عدد تماس بگیرید
75
زانو ۴۵ درجه ۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
76
زانو ٩٠ درجه ۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
77
زانو ۴۵ درجه ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
78
زانو ٩٠ درجه ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
79
زانو ۴۵ درجه ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
80
زانو ٩٠ درجه ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
81
زانو ۴۵ درجه ١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
82
زانو ٩٠ درجه ١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
83
زانو ۴۵ درجه ١۶٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
84
زانو 45 درجه 200 پلی ران
عدد تماس بگیرید
85
زانو کوتاه 90 درجه 40 پلی ران
عدد تماس بگیرید
86
زانو کوتاه 90 درجه 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
87
زانو کوتاه 90 درجه 75 پلی ران
عدد تماس بگیرید
88
زانو کوتاه 90 درجه 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
89
زانو کوتاه 90 درجه 125 پلی ران
عدد تماس بگیرید
90
زانو 67 درجه 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
91
زانو 67 درجه 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
92
زانو سوکت بلند 45 درجه 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
93
زانو 30 درجه 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
94
زانو 30 درجه 75 پلی ران
عدد تماس بگیرید
95
زانو 30 درجه 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
96
زانو 15 درجه 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
97
چهارراه 67 درجه 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
98
سیفون یک تکه با علمک بلند 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
99
سیفون یک تکه با علمک بلند 75 پلی ران
عدد تماس بگیرید
100
سیفون یک تکه با علمک بلند 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
101
سیفون یک تکه با علمک کوتاه 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
102
سیفون یک تکه با علمک کوتاه 75 پلی ران
عدد تماس بگیرید
103
سیفون یک تکه با علمک کوتاه 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
104
سیفون با دریچه بازدید 75 پلی ران
عدد تماس بگیرید
105
سیفون با دریچه بازدید 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
106
سیفون بازدید 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
107
سیفون بازدید 125 پلی ران
عدد تماس بگیرید
108
سیفون بازدید 160 پلی ران
عدد تماس بگیرید
109
رایزر سیفون 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
110
رایزر سیفون 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
111
کف شور سیفون دار (خروجی عمودی) 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
112
کف شور سیفون دار (خروجی عمودی) 50 (آبکاری شده) پلی ران
عدد تماس بگیرید
113
کف شور سیفون دار (خروجی افقی) 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
114
کف شور سیفون دار (خروجی افقی) 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
115
کف شور سیفون دار (خروجی افقی) 50 (آبکاری شده) پلی ران
عدد تماس بگیرید
116
کف شور سیفون دار (خروجی افقی) 50 (آبکاری شده) پلی ران
عدد تماس بگیرید
117
رابط بوگیر 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
118
بست سقفی قابل تنظیم (روکش دار) 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
119
بست سقفی قابل تنظیم (روکش دار) 63 پلی ران
عدد تماس بگیرید
120
بست سقفی قابل تنظیم (روکش دار) 75 پلی ران
عدد تماس بگیرید
121
بست سقفی قابل تنظیم (روکش دار) 90 پلی ران
عدد تماس بگیرید
122
بست سقفی قابل تنظیم (روکش دار) 110 پلی ران
عدد تماس بگیرید
123
بست سقفی قابل تنظیم (روکش دار) 125 پلی ران
عدد تماس بگیرید
124
بست سقفی قابل تنظیم (روکش دار) 160 پلی ران
عدد تماس بگیرید
125
سیفون سوکت دار پلی ران
عدد تماس بگیرید
126
سه راه ٩٠ درجه ۵٠-۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
127
سه راه ٩٠ درجه ۵٠-٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
128
سه راه ٩٠ درجه ٧۵-٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
129
سه راه ٩٠ درجه ۵٠-١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
130
سه راه ٩٠ درجه ١١٠-١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
131
سه راه 45 درجه 40-40 پلی ران
عدد تماس بگیرید
132
سه راه ۴۵ درجه ۵٠-۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
133
سه راه ۴۵ درجه ۵٠-٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
134
سه راه ۴۵ درجه ٧۵-٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
135
سه راه ۴۵ درجه ١١٠-۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
136
سه راه ۴۵ درجه ٧۵-١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
137
سه راه ۴۵ درجه ١١٠-١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
138
سه راه ۴۵ درجه ١١٠-١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
139
سه راه ۴۵ درجه ١٢۵-١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
140
سه راه ۴۵ درجه ١١٠-١۶٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
141
سه راه ۴۵ درجه ١۶٠-١۶٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
142
سه راه 45 درجه 200-200 پلی ران
عدد تماس بگیرید
143
درپوش پوشفیت 40 پلی ران
عدد تماس بگیرید
144
درپوش پوشفیت ۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
145
درپوش پوشفیت ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
146
درپوش پوشفیت ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
147
درپوش پوشفیت ١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
148
درپوش پوشفیت ١۶٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
149
دریچه بازدید ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
150
دریچه بازدید ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
151
دریچه بازدید ١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
152
دریچه بازدید انتهایی 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
153
دریچه بازدید انتهایی ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
154
دریچه بازدید انتهایی ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
155
دریچه بازدید انتهایی 125 پلی ران
عدد تماس بگیرید
156
دریچه بازدید انتهایی 160 پلی ران
عدد تماس بگیرید
157
بست لوله 40 پلی ران
عدد تماس بگیرید
158
بست لوله ۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
159
بست لوله ۶٣ پلی ران
عدد تماس بگیرید
160
بست لوله ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
161
بست لوله ٩٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
162
بست لوله ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
163
بست لوله ١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
164
بست لوله 160 پلی ران
عدد تماس بگیرید
165
بست رایزر ۵٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
166
بست رایزر ۶٣ پلی ران
عدد تماس بگیرید
167
بست رایزر ٧۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
168
بست رایزر ٩٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
169
بست رایزر ١١٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید
170
بست رایزر ١٢۵ پلی ران
عدد تماس بگیرید
171
بست رایزر 160 پلی ران
عدد تماس بگیرید
172
عصائی پشت بام 50 پلی ران
عدد تماس بگیرید
173
عصائی پشت بام 75 پلی ران
عدد تماس بگیرید
174
عصایی پشت بام ١١٠ با لوله ٢٠٠ پلی ران
عدد تماس بگیرید

 

اسکرول به بالا
بسته
بسته
بسته

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping