شرکت نیک بسپار در سال 1380 در ناحیه شهرک ولیعصر یزد در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع با تکیه بر تجربه، دانش فنی ، تلاش وهمت آغاز به کار نموده است . این مجموعه با اندیشه نو و با هدف ارتقاء صنعت ساختمان سازی و حرکت در مسیر پیشرفتهای جهانی و ایجاد مصالح نوین ساختمانی اقدام به تولید انواع لوله و اتصالات پلیمری مطابق با استانداردهای بین المللی کرده است.

شرکت نیک بسپار در کوتاهترین زمان با بهره گیری از نیروی متخصص و مدرنترین ماشین آلات روز که از شرکتهای معتبر جهانی همچون کراس مافای آلمان و شرکت سیکا ایتالیا خریداری شده با جدیدترین تکنولوژی اکسترودر شروع به کار نموده و در سال 1382 موفق به تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن فاضلابی سیستم پوش فیت و همچنین لوله و اتصالات پلی پروپیلن برای مصارف آب سرد و گرم و آشامیدنی گردیده است.


 لیست قیمت محصولات “نیک بسپار”


شرکت نیک بسپار در حال حاضر با امکانات گسترده در خطوط تولید ، سیستم انبار ، آزمایشگاه بخش تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش حداکثر توان خود را برای خدمت هرچه بیشتر به مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است. پس از مطالعات و تحقیقات گسترده در واحد توسعه و تحقیق نیک بسپار یزد، برای اولین بار در جهان لوله های تلفیقی هفت لایه جهت مصارف آب سرد و گرم و سیستمهای گرمایش ولوله های آنتی باکتریال ثبت اختراع گردیده و همچنین لوله و اتصالات فاضلابی سیستم پوش فیت ضد صدا ( Super Silent) در آینده نزدیک به بازار ایران عرضه خواهد شد.

شرکت نیک بسپار ضمن آموزش کارشناسان فنی مجرب و استفاده از آزمایشگاه مدرن قادر است کلیه پارامترهای کالاهای تولیدی روزانه را مورد ارزیابی قرار دهد . بهره گیری از بهترین ماشین آلات ، نیروی متخصص و همچنین مواد اولیه با کیفیت ، تولیدات این شرکت را قابل عرضه و رقابت در بازارهای بین المللی و در محدوده ی استانداردهای جهانی نگهداشته است.

توجه به امر سرمایه گذاری در تأمین و آموزش منابع انسانی متخصص و با تجربه در زمینه های فنی ، تولید ، کنترل کیفیت و تجهیزات مطابق با تکنولوژی روز دنیا ، ضمن کاهش هزینه های اجرایی موجب گردیده که تولیدات شرکت نیک بسپار یزد از کیفیت مطلوب و ارزنده ای برخوردار باشد . به طوری که این شرکت موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001:2008 و ISO 14001:2004,OHSAS 18001:2007از شرکت MOODY آلمان گردیده است. همچنین این شرکت در سالهای 84 و 87 به عنوان کارآفرین برتر شناخته شده است.

نیک بسپار

در حال حاضر تولیدات نیک بسپار شامل انواع محصولات زیر است:

  • لوله و اتصالات پلی پروپیلن با رنگ سفید

  • لوله های پنج لایه با اتصالات پرسی

  • لوله و اتصالات فاضلابی

  • سیستم  پوش فیت با رنگ طوسی (کند سوز)

  • سیستم پوش فیت با رنگ نارنجی (ضد ضربه)

  • سیستم پوش فیت با رنگ آبی (ضد صدا)

  • لوله و اتصالات انشعابات فاضلاب شهری سیستم پوش فیت

بطور کلی مزایای لوله و اتصالات پلی پروپیلن فاضلابی با سیستم پوش فیت عبارتند از:

  • نصب راحت
  • هزینه مقرون به صرفه
  • عمر طولانی
  • مقاومت بالا
  • قابلیت دمونتاژ و مونتاژ مجدد
  • و مهمتر از همه مقاومت در برابر زلزله، رانش و نشست

این مزایا باعث شده تا این سیستم به سرعت جایگزینی مطمن برای نسلهای قدیمی  سیستم  های فاضلابی همانند پلی اتیلن ، PVC ، چدن و غیره شود.

از مزایای دیگر که مختص لوله و اتصالات فاضلابی پوش فیت می باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دارا بودن سطوح داخلی کاملاً صیقلی و نبود هیچ گونه زائده اضافی در مسیر جریان که منجر به برطرف شدن امکان گرفتگی و انسداد مجاری و کاسته شدن از هزینه های نگهداری وتعمیرات می گردد
  2. عدم تحمیل بارهای اضافی به ساختمان به دلیل کمی وزن و نبود  نیاز به تقویت بخش های پذیرنده بار در ساختمان
  3. قابلیت انطباق و متصل نمودن اجرا سیستم به لوله و اتصالات سایر سیستم های قدیمی اعم از پلیمری وآلیاژی
  4. مقاومت بسیار زیاد در برابرآتش ، ضربه و انواع مواد شیمیایی

پوش فیت نیک بسپار

سیستم لوله فاضلابی پوش فیت یکی از بهترین تکنولوژهای روز دنیاست. طراحی لوله پوش فیت برای اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی صورت گرفت. پوش فیت در اواخر دهه هفتاد وارد کشورمان گردید که شرکت نیک بسپار یزد یکی از پیشگامان تولید لوله و اتصالات پوش فیت در ایران می باشد و زحمات زیادی برای معرفی این سیستم به بازار و افکار عمومی متحمل شده است. پوش فیت در مکانهای مختلف بویژه ساختمانهای بلند مرتبه بکار گرفته میشود. این سیستم دارای بهترین راندمان برای ساختمانهای بلند مرتبه بوده و باید با ویژگیهای خاصی بکار گرفته شود.

لوله و اتصالات پوش فیت از پلاستیک و مواد مرغوب پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر تهیه می شود و دارای مقاومت زیادی در برابر ناملایمات جوی و فیزیکی در ساختمان می باشد. این مواد دربرابر آتش و تکانهای شدید ساختمان ناشی از زلزله و نشست تدریجی از خود واکنش نشان داده و مقاومت می نمایند.

سیستم فاضلابی پوش فیت از لوله و اتصالاتی تشکیل می شوند که از یک سو دارای سوکت (سرکاسه) می باشد. که در آن یک حلقه (اورینگ) آب بندی جای دارد که غالبا ساخت شرکت های معتبر آلمانی است، زیرا اورینگ در سیستم فاضلابی پوش فیت از اهمیت و تاثیر بسزایی برخوردار است. و سر مخالف آن  بدون سوکت می باشد که به صورت نر و ماده و با اندکی فشار به درون سکوت لوله و یا اتصال بعدی فیت می شوند. با توجه به ماهیت وصل شدن قطعات به یکدیگر یعنی پوش کردن و فیت شدن، این سیستم را پوش فیت (push fit) نامیده اند.

 ویژگی ها و مزایای پوش فیت نیک بسپار

  • عمر مفید طولانی؛ لوله و اتصالات و حلقه های آب بندی سیستم های پوش فیت نیک بسپار در برابر ضربه، تنش های مکانیکی و حرارتی و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند و به همین علت عمر مفید پوش فیت نیک بسپار طولانی است.
  • سرعت و سهولت؛ نصب و اجرای سیستم پوش فیت نسبت به سیستم لوله و اتصالات چدنی و غیره راحت تر و سریع تر است و با صرفه جویی در وقت و هزینه های نگهداری و تعمیرات باعث کاهش هزینه های پروژه ها می شود.
  • کمک به سبک سازی ساختمان؛ عدم تحمیل بارهای اضافی به ساختمان بدلیل کمی وزن سیستم های پوش فیت
  • ایمنی در شرایط آتش سوزی بدیل ضد حریق بودن مواد تشکیل دهنده لوله و اتصالات پوش فیت نیک بسپار
  • آب بندی پایدار و قابل اعتماد حتی در شرایط نشست ساختمان و لرزش های غیر مخرب بدلیل خصوصیات فیزیکی اجزای متشکله در سیستم پوش فیت نیک بسپار یزد
  • قابلیت انطباق و متصل نمودن اجزاء سیستم پوش فیت به لوله و اتصالات سایر سیستم های قدیمی اعم از پلیمری و آلیاژی
  • وجود سطوح داخلی کاملاً صاف و صیقلی و منتفی بودن امکان انسداد
  • کاهش صدا در سطح 17-6 دسی بل در شرایط استاندارد
  • تعویض آسان و کم دردسر، بدون تخریب و یا با تخریب جزئی لوله و اتصالاتی که به هر دلیلی معیوب و یا آسیب دیده اند.
  • عدم نشت گازهای مضر و بد بوی نشعت گرفته از فاضلاب به محیط بیرونی
  • انعطاف پذیری و عدم شکنندگی و سهولت در جابجایی هنگام اجرا و حمل و نقل

نیک بسپار پوش فیت

 

موارد استفاده سیستم های پوش فیت

سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت نیک بسپار انتخابی مدبرانه برای هتل ها، بیمارستان ها، کتابخانه ها، مراکز ضبط صدا و صداگذاری، ساختمان های مسکونی و اداری و هرکجا که به آرامش بیشتری نیاز باشد.

لوله سبز نیک بسپار

لوله و اتصالات سبز یا pprc نیک بسپار یزد نیوب سنتر که بر اساس استانداردهای DIN 8078، DIN 8077، TSEN ISO 15874 از مواد خام PP-R (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر) تهیه می شود بدلایلی مانند سبکی وزن، صاف و صیقلی بودن سطح داخلی، عدم رسوب و جرم گرفتگی، عدم زنگ زدگی و خورندگی آهک، بهداشتی بودن و راحتی نصب، جایگزین لوله های گالوانیزه شده و امروزه یک عنصر ضروری در تاسیسات آب گرم و سرد و سیستم حرارتی داخل ساختمانها است.

[irp posts=”10855″ name=”اثر دما روی سیستم های پوش فیت”]

لوله ها و اتصالات سبز قدیم یا سفید نیک بسپار یزد یا PPRC نیوب سنتر وابسته به شرکت پارسیان آبراهه که در تاسیسات آب گرم و سرد داخلی استفاده می شود از ماده خام PP-R TYPE-3 (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر) ساخته می شوند.

این لوله ها به رنگ لوله سفید و یا سبز وجود دارند و به دلیل خواص منحصر به فرد در آبرسانی سیستم های کوچک پر کاربرد هستند. اتصال لوله های پلی پروپیلن توسط جوش حرارتی موسوم به اتو انجام می گیرد و این عمل با ذوب موضعی سطح خارجی لوله و سطح داخلی اتصال انجام می پذیرد.
ماده خام PP-RC از لحاظ مقاومت در برابر حرارت، فشار مواد شیمیایی به سه دسته تقسیم می شود.
۱- PP-H :TYPE (پلی پروپیلن هوموپلیمر)
۲- PP-B :TYPE (پلی پروپیلن بلاک کولیمر)
۳- PP-R :TYPE (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر)

ماده خام TYPPE-3 از لحاظ ویژگی های فیزیکی و شیمیایی از مواد خام TYPE-1 و TYPE-2 کارائی و کیفیت خیلی بیشتری و بهتری دارد. مهمترین ویگی این ماده خام، مقاومت بالای آن در برابر تاثیرات گرما و مواد شیماییی می باشد. در سایه این مقاومت، لوله و اتصالات PP-R نیوب سنتر با موفقیت در تاسیسات آب سرد و گرم قابل استفاده می باشد. به علت رندومی زنجیره ای بودن ساختار مونومر ماده خام PP-R لوله های ساخته شده از این مواد مانع از وجود هر نوع ماده زیستی (بیولوژیکی) در خود می شوند. بنابر این محصولاتی با مشخصات فوق دارای خواص ممتازی هستند که عبارتند از: عدم زنگ زدن، عدم طعم و بوی نامطلوب

مشخصات کلی و فواید لوله و اتصالات سبز

• تا زمانیکه در دمای ۲۰C با فشار ۲۵ اتمسفر مورد استفاده قرار گیرند، طول عمری برابر با ۵۰ سال را دارا هستند.
• قابل استفاده در دمای ۲۰C الی ۹۵+ درجه سانتیگراد می باشد.
• در برابر مواد شیمایی مقاومت بالایی دارند.
• در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند.
• در مقابل پوسیدگی مقاوم هستند. با آهک ترکیب نمی شوند و زنگ نمی زنند.
• به علت اینکه از نفوذ اشعه های ماورا بنفش جلوگیری می کند، جلبک و باکتری در درون آنها اجازه رشد نخواهد داشت.
• رنگ، بو و طعم آب را تغییر نمی دهند.
• دارای سطح داخلی صاف و صیقلی هستند.
• در نقاط جوش خوردگی، تقلیل در اندازه قطر لوله پلی پروپیلن صورت نمی گیرد.
• در برابر گرما و صدا عایق هستند.
• دارای ۷۰% صرفه جویی زمانی در نصب و بدون پرت و ضایعات هستند.
• سازگار با محیط زیست هستند.

[irp posts=”10855″ name=”اثر دما روی سیستم های پوش فیت”]

روش نصب لوله های سبز یا PP-RC

شیوه جوش لوله های سبز ساده
لوله را در جهت عمودی محور تقارن لوله و فقط با استفاده از قیچی مخصوص ببرید. دستگاه جوش را تاا ۲۶۰ درجه سانتیگراد گرم کنید و از قالب جوش تمیز استفاده کنید. لوله و اتصالات را همزمان بدون تغییر در محور تقارن در قالب جوش فشار دهید. برای اطلاعات در مورد زمان جوش و مدت سرد شده، جدول اطلاعات جوش را مطالعه کنید.

در حالیکه لوله و اتصال را همزمان و بدون چرخش از قالبها جدا میکنند، سریعا به هم وصل کنید. قطعات جوش داده شده را قبل از سرد شده کامل مورد استفاده و آزمایش قرار ندهید.

لوله پنج لایه نیک بسپار و اتصالات پنج لایه نیک بسپار

لوله پنج لایه نسل جدید لوله ها است که با تلفیقی از لوله های فلزی و پلیمری به گونه ای ساخته می شود که از مزایای هر دو بهره مند شده و معایب آنها را نداشته باشد. به همین علت لوله های پنج لایه مورد استقبال گسترده صنعت تاسیسات و ساختمان برای استفاده در سیستم های آبرسانی و گرمایشی قرار گرفت.

شرکت نیک بسپار یزد لوله پنج لایه خود را با نام پایا بسپار مطابق با استاندارد ASTM F1335 و همچین طبق مبحث 14 و 16 مقررات ملی ساختمان، برای کاربردهایی تا دمای 95 درجه سانتی گراد و فشار 10 Bar و عمر بلند مدت تولید می کند.

در ساختار این لوله ها 5 لایه قابل تشخیص است. لایه داخلی و لایه خارجی آن از جنس پلیمر پیشرفته PEX و بخش میانی و یا اسکلت تشکیل دهنده لوله های پنج لایه، از آلومینیوم می باشد. بین لایه های PEX داخلی و خارجی و لایه آلومینیوم از دو لایه چسب مخصوص برای تلفیق فلز آلومینیوم و پلیمر PEX استفاده شده است. لوله پنج لایه نیک بسپار یزد دارای ضمانتنامه 10 ساله از بیمه می باشد.

[irp posts=”8873″ name=”لوله سفید چیست ؟ بهترین برند لوله سفید کدام است ؟”]

[irp posts=”14146″ name=”بهترین برند لوله پلی اتیلن”]

 


برای مشاهده و خرید آنلاین محصولات پوش فیت نیک بسپار اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید آنلاین محصولاتتک لایه نیک بسپار اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید آنلاین محصولات پنج لایه نیک بسپار اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید آنلاین لوله و اتصالات تک لایه (پلی پروپیلن) اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید آنلاین لوله و اتصالات پنج لایه اینجاکلیک کنید.


محصولات نیک بسپار

ردیف
شرح کالا
قیمت (ریال)
1
لوله PN20 پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20
تماس بگیرید
2
لوله PN20 پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
3
لوله PN20 پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32
تماس بگیرید
4
لوله PN20 پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40
تماس بگیرید
5
لوله PN20 پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50
تماس بگیرید
6
لوله PN20 پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63
تماس بگیرید
7
لوله PN20 پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-75
تماس بگیرید
8
بوشن پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20
تماس بگیرید
9
بوشن پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
10
بوشن پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32
تماس بگیرید
11
بوشن پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40
تماس بگیرید
12
بوشن پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50
تماس بگیرید
13
بوشن پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63
تماس بگیرید
14
بوشن پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-واچار پایپ-75
تماس بگیرید
15
زانو 90 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20
تماس بگیرید
16
زانو 90 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
17
زانو 90 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32
تماس بگیرید
18
زانو 90 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40
تماس بگیرید
19
زانو 90 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50
تماس بگیرید
20
زانو 90 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63
تماس بگیرید
21
زانو 90 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-75
تماس بگیرید
22
زانو 45 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20
تماس بگیرید
23
زانو 45 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
24
زانو 45 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32
تماس بگیرید
25
زانو 45 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40
تماس بگیرید
26
زانو 45 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-واچار پایپ-50
تماس بگیرید
27
زانو 45 درجه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63
تماس بگیرید
28
زانو تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25*20
تماس بگیرید
29
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25*20
تماس بگیرید
30
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32*20
تماس بگیرید
31
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32*25
تماس بگیرید
32
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40*20
تماس بگیرید
33
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40*25
تماس بگیرید
34
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40*32
تماس بگیرید
35
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50*20
تماس بگیرید
36
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50*25
تماس بگیرید
37
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50*32
تماس بگیرید
38
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50*40
تماس بگیرید
39
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63*32
تماس بگیرید
40
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63*40
تماس بگیرید
41
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63*50
تماس بگیرید
42
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-75*50
تماس بگیرید
43
بوشن تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-75*63
تماس بگیرید
44
سه راه معمولی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20
تماس بگیرید
45
سه راه معمولی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
46
سه راه معمولی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32
تماس بگیرید
47
سه راه معمولی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-واچار پایپ-40
تماس بگیرید
48
سه راه معمولی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50
تماس بگیرید
49
سه راه معمولی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63
تماس بگیرید
50
سه راه معمولی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-75
تماس بگیرید
51
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20*20*25
تماس بگیرید
52
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25*20*25
تماس بگیرید
53
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25*20*32
تماس بگیرید
54
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25*25*32
تماس بگیرید
55
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32*20*32
تماس بگیرید
56
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32*25*32
تماس بگیرید
57
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40*20*40
تماس بگیرید
58
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40*25*40
تماس بگیرید
59
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40*32*40
تماس بگیرید
60
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50*32*50
تماس بگیرید
61
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50*40*50
تماس بگیرید
62
سه راه تبدیل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63*50*63
تماس بگیرید
63
زانو بوشن فلز ساده پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*20
تماس بگیرید
64
زانو بوشن فلز ساده پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*20
تماس بگیرید
65
زانو بوشن فلز ساده پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*25
تماس بگیرید
66
زانو بوشن فلز ساده پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*25
تماس بگیرید
67
زانو بوشن فلز ساده پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1″*32
تماس بگیرید
68
زانو بوشن فلز بست دار پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*20
تماس بگیرید
69
زانو بوشن فلز بست دار پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*20
تماس بگیرید
70
زانو مغزی فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*20
تماس بگیرید
71
زانو مغزی فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*20
تماس بگیرید
72
زانو مغزی فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*25
تماس بگیرید
73
زانو مغزی فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1″*32
تماس بگیرید
74
زانو مغزی فلزی بست دار پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*20
تماس بگیرید
75
زانو مغزی فلزی بست دار پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*20
تماس بگیرید
76
اتصال بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*20
تماس بگیرید
77
اتصال بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*25
تماس بگیرید
78
اتصال بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*25
تماس بگیرید
79
اتصال بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1″*32
تماس بگیرید
80
اتصال بوشن فلز شش گوش پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1 1/4″*40
تماس بگیرید
81
اتصال بوشن فلز شش گوش پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1 1/2″*50
تماس بگیرید
82
اتصال بوشن فلز شش گوش پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-2″*63
تماس بگیرید
83
اتصال بوشن فلز شش گوش پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-2″*75
تماس بگیرید
84
مهره ماسوره بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*20
تماس بگیرید
85
مهره ماسوره بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*25
تماس بگیرید
86
مهره ماسوره بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1″*32
تماس بگیرید
87
مهره ماسوره بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1 1/4″*40
تماس بگیرید
88
مهره ماسوره بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1 1/2″*50
تماس بگیرید
89
مهره ماسوره بوشن فلز پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-2″*63
تماس بگیرید
90
اتصال مغزی فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*20
تماس بگیرید
91
اتصال مغزی فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*20
تماس بگیرید
92
اتصال مغزی فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1/2″*25
تماس بگیرید
93
اتصال مغزی فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-3/4″*25
تماس بگیرید
94
اتصال مغزی فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-1″*32
تماس بگیرید
95
سه راه بوشن فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20*1/2″*20
تماس بگیرید
96
سه راه بوشن فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25*1/2″*25
تماس بگیرید
97
سه راه بوشن فلزی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25*3/4″*25
تماس بگیرید
98
شیر فلکه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20
تماس بگیرید
99
شیر فلکه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
100
شیر فلکه پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32
تماس بگیرید
101
پل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20
تماس بگیرید
102
پل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
103
پل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32
تماس بگیرید
104
پل پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40
تماس بگیرید
105
درپوش رزوه دار پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-واچار پایپ-20
تماس بگیرید
106
درپوش رزوه دار پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
107
درپوش رزوه دار پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32
تماس بگیرید
108
درپوش رزوه دار پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40
تماس بگیرید
109
درپوش رزوه دار پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50
تماس بگیرید
110
درپوش گپ پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20
تماس بگیرید
111
درپوش گپ پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
112
درپوش گپ پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-32
تماس بگیرید
113
درپوش گپ پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-40
تماس بگیرید
114
درپوش گپ پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-50
تماس بگیرید
115
درپوش گپ پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-63
تماس بگیرید
116
درپوش مخروطی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-20
تماس بگیرید
117
درپوش مخروطی پلی پروپیلن نیک بسپار یزد-25
تماس بگیرید
118
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.25 سانتیمتر
تماس بگیرید
119
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
120
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.100 سانتی متر
تماس بگیرید
121
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.200 سانتی متر
تماس بگیرید
122
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.300 سانتی متر
تماس بگیرید
123
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.600 سانتی متر
تماس بگیرید
124
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-75.25 سانتیمتر
تماس بگیرید
125
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-واچار پایپ-75.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
126
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-75.100 سانتی متر
تماس بگیرید
127
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-75.200 سانتی متر
تماس بگیرید
128
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-75.300 سانتی متر
تماس بگیرید
129
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-75.600 سانتی متر
تماس بگیرید
130
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-110.25 سانتیمتر
تماس بگیرید
131
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-110.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
132
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-110.100 سانتی متر
تماس بگیرید
133
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-110.200 سانتی متر
تماس بگیرید
134
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-110.300 سانتی متر
تماس بگیرید
135
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-110.600 سانتی متر
تماس بگیرید
136
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.25 سانتیمتر
تماس بگیرید
137
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
138
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.100 سانتی متر
تماس بگیرید
139
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.200 سانتی متر
تماس بگیرید
140
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.300 سانتی متر
تماس بگیرید
141
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.600 سانتی متر
تماس بگیرید
142
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.25 سانتیمتر
تماس بگیرید
143
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
144
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.100 سانتی متر
تماس بگیرید
145
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.200 سانتی متر
تماس بگیرید
146
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.300 سانتی متر
تماس بگیرید
147
لوله یکسر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.600 سانتی متر
تماس بگیرید
148
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
149
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.100 سانتی متر
تماس بگیرید
150
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.200 سانتی متر
تماس بگیرید
151
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-50.300 سانتی متر
تماس بگیرید
152
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-75.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
153
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-75.100 سانتی متر
تماس بگیرید
154
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-75.200 سانتی متر
تماس بگیرید
155
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-75.300 سانتی متر
تماس بگیرید
156
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-واچار پایپ-110.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
157
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-110.100 سانتی متر
تماس بگیرید
158
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-110.200 سانتی متر
تماس بگیرید
159
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-110.300 سانتی متر
تماس بگیرید
160
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
161
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.100 سانتی متر
تماس بگیرید
162
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.200 سانتی متر
تماس بگیرید
163
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-125.300 سانتی متر
تماس بگیرید
164
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.50 سانتیمتر
تماس بگیرید
165
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.100 سانتی متر
تماس بگیرید
166
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.200 سانتی متر
تماس بگیرید
167
لوله دو سر سوکت پوش فیت نیک بسپار یزد-160.300 سانتی متر
تماس بگیرید
168
زانو پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-50.
تماس بگیرید
169
زانو پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
170
زانو پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
171
زانو پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید
172
زانو پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-160.
تماس بگیرید
173
زانو پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-50.
تماس بگیرید
174
زانو پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
175
زانو پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
176
زانو پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید
177
زانو بلند پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
178
زانو بلند پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید
179
زانو بلند پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-160.
تماس بگیرید
180
سه راه پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-50.
تماس بگیرید
181
سه راه پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
182
سه راه پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
183
سه راه پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید
184
سه راه پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-160.
تماس بگیرید
185
سه راه پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-50.
تماس بگیرید
186
سه راه پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
187
سه راه پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
188
سه راه پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید
189
سه راه تبدیل پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-75*50.
تماس بگیرید
190
سه راه تبدیل پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-110*50.
تماس بگیرید
191
سه راه تبدیل پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-110*75.
تماس بگیرید
192
سه راه تبدیل پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-125*110.
تماس بگیرید
193
سه راه تبدیل پوش فیت 45 درجه نیک بسپار یزد-160*110.
تماس بگیرید
194
سه راه تبدیل پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-75*50.
تماس بگیرید
195
سه راه تبدیل پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-110*50.
تماس بگیرید
196
سه راه تبدیل پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-110*75.
تماس بگیرید
197
سه راه تبدیل پوش فیت 87 درجه نیک بسپار یزد-125*110.
تماس بگیرید
198
چهار راه 67 درجه پوش فیت نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
199
بوشن پوش فیت نیک بسپار یزد-50.
تماس بگیرید
200
بوشن پوش فیت نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
201
بوشن پوش فیت نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
202
بوشن پوش فیت نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید
203
بوشن پوش فیت نیک بسپار یزد-160.
تماس بگیرید
204
بوشن تبدیل پوش فیت نیک بسپار یزد-75*50.
تماس بگیرید
205
بوشن تبدیل پوش فیت نیک بسپار یزد-110*50.
تماس بگیرید
206
بوشن تبدیل پوش فیت نیک بسپار یزد-110*75.
تماس بگیرید
207
بوشن تبدیل پوش فیت نیک بسپار یزد-125*110.
تماس بگیرید
208
بوشن تبدیل پوش فیت نیک بسپار یزد-160*110.
تماس بگیرید
209
بوشن تبدیل پوش فیت نیک بسپار یزد-160*125.
تماس بگیرید
210
سیفون معمولی نیک بسپار یزد-50.
تماس بگیرید
211
سیفون معمولی نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
212
سیفون معمولی نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
213
سیفون یک تکه بلند پوش فیت نیک بسپار یزد-50-75.
تماس بگیرید
214
سیفون یک تکه بلند پوش فیت نیک بسپار یزد-75-75.
تماس بگیرید
215
سیفون یک تکه بلند پوش فیت نیک بسپار یزد-110-125.
تماس بگیرید
216
سیفون یک تکه کوتاه پوش فیت نیک بسپار یزد-50-75.
تماس بگیرید
217
سیفون یک تکه کوتاه پوش فیت نیک بسپار یزد-75-75.
تماس بگیرید
218
سیفون یک تکه کوتاه پوش فیت نیک بسپار یزد-110-125.
تماس بگیرید
219
سه راهی بازدید نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
220
سه راهی بازدید نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
221
سه راهی بازدید نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید
222
دریچه بازدید نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
223
دریچه بازدید نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
224
دریچه بازدید نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید
225
درپوش تست نیک بسپار یزد-50.
تماس بگیرید
226
درپوش تست نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
227
درپوش تست نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
228
درپوش تست نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید
229
درپوش تست نیک بسپار یزد-160.
تماس بگیرید
230
عصایی پشت بام نیک بسپار یزد-50.
تماس بگیرید
231
عصایی پشت بام نیک بسپار یزد-75.
تماس بگیرید
232
عصایی پشت بام نیک بسپار یزد-110.
تماس بگیرید
233
عصایی پشت بام نیک بسپار یزد-125.
تماس بگیرید


لوله و اتصالات پنج لایه برندهای:

نیوپایپ ، آرین پایپ ،  بهتراشان ،  سوپرپایپ ،  ایزی پایپ ،  آذران ،  ایزوپایپ ،  آرسین پایپ ،  بیست بسپار ،  نیک بسپار ،  نونام پایپ ،  وحید ،  یزد لوله

لوله و اتصالات پلیکا برندهای :

اینگل ، پلیمر گلپایگان ، پارس زنده رود پلاست ، یزدپلیمر ، سمنان ، وینوپلاستیک ، پلیکا داراکار ، هراز ، نوین پلاستیک ، سمنان پویش ، گلسار پلیمر گلپایگان ، پلیمر یاس ، تهران اتصالات ، پلیکا سمنان 

شیرآلات بهداشتی و صنعتی برندهای:

امین شیر ، کهن ، اوشه ، قهرمان ، کیزایران ، وگ ایران ، سیم ایتالیا ، کیتز ، اهورا ، داراکار ، آذران ، میراب ، سامین

لوله و اتصالات تک لایه برندهای :

اتصال بسپار ، یزدبسپار ، نیک بسپار ، آذین لوله سپاهان ، چابهار ، یزدپلیمر ، بیست بسپار ، وحید ، یزد لوله

پوش فیت برندهای:

پلی ران اتصال ، نیوفلکس ، یزد بسپار ، نیک بسپار ، سوپردرین ، وحید ، یزد لوله

پلی اتیلن برندهای:

پلی ران اتصال ، کوشان اتصال ، پلی رود اتصال ، ایران دریپ ، دینا پلیمر

اسکرول به بالا
بسته
بسته
بسته

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping