بهتراشان سپاهان (بی تی اس BTS)

شرکت بهتراشان سپاهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات، اتصالات، لوله‌های پنج‌لایه و قطعات برنجی در سطح ایران و منطقه در گروه صنایع “بی‌ تی ‌اس” در حال فعالیت است.

محصولات بهتراشان سپاهان محدوده وسیعی از نیازهای کاربران در صنعت ساختمان و تأسیسات را پوشش می‌دهد. این محصولات عبارت‌اند از :

–    اتصالات پرسی لوله‌های چندلایه
–    اتصالات کوپلی لوله‌های چندلایه
–    اتصالات رزوه‌ای برنجی
–    کلکتورهای آبرسانی و سرمایشی-گرمایشی
–    شیرآلات استاندارد
–    انواع شیرهای کلکتوری
–    اتصالات سیستم‌های گرمایش رادیاتوری
–    سیستم گرمایش از کف
–    شیرآلات خاص برنجی
–    انواع لوله‌های پنج لایه و لوازم جانبی مربوطه

دانش فنی متخصصین شرکت بهتراشان سپاهان به همراه امکانات سخت‌افزاری با فن‌آوری بالا و متنوع همچون  ترانسفرماشین‌ها، انواع پرس‌های فورج، پرس‌های آرایش، خطوط مونتاژ، سیستم اتوماتیک آبکاری و … مجموعه بهتراشان سپاهان را قادر ساخته است محصولات با کیفیت بسیار بالا و گسترده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید نماید.

شرکت بهتراشان سپاهان با بهره‌مندی از آزمایشگاه‌های تخصصی خود ، محصولات تولیدی را همواره مورد تست و ارزیابی قرار داده تا بدین وسیله از انطباق کامل محصول تولیدی با استانداردهای ملی و بین‌المللی مطمئن گردد. این شرکت افتخار دارد که به عنوان اولین دارنده استاندارد ملی ایران در زمینه اتصالات لوله‌های پنج‌لایه شناخته شود.

تمامی این امکانات و فناوری‌ها برای تحقق شعار کیفیت میلیونی به خدمت در آمده تا این اطمینان خاطر را در مصرف‌کننده ایجاد کند که همواره با “بی‌ تی‌ اس” می‌توانید کیفیت را در مقیاس میلیونی تجربه کنید .


 لیست قیمت بهتراشان (بی تی اس BTS)

شرکت-بی-تی-اس_بهتراشان_x

بخش تحقیق و توسعه بهتراشان(بی تی اس  bts)

یکی از مهم‌ترین ارکان “بی ‌تی ‌اس” بخش تحقیق و توسعه آن می‌باشد. کلیه مراحل خلق ایده جدید، پرورش ایده، طراحی محصول، انجام محاسبات مهندسی و تجربی، شبیه‌سازی فرآیند تولید محصول جدید و یا ارتقاء یک محصول موجود در این بخش صورت می‌گیرد.

در واحد تحقیق و توسعه “بی ‌تی ‌اس” کارشناسان با تخصص‌های گوناگون حضور داشته و مسئولیت طراحی و بهینه‌سازی محصولات و انجام محاسبات عددی و شبیه‌سازی فرآیندهای تولید قطعات را بر عهده ‌دارند. این طراحی‌ها بر مبنای نیازمندی‌ها، الزامات و استانداردهای ملی و بین‌المللی در صنعت اتصالات و شیرآلات برنجی و لوله‌های چند لایه و به کمک نرم‌افزارهای تخصصی، صورت می‌گیرد.

علاوه بر طراحی محصول، روش ساخت مبتنی بر توان فنی و مهندسی کارخانه، تعیین مشخصات فنی لازم برای هر قطعه و تعیین معیارهای پذیرش آن‌ها در حیطه وظایف این واحد قرار می‌گیرد. از سوی دیگر متخصصین حاضر در این بخش با بهره‌گیری از ارتباط موجود با واحد تحقیق و توسعه بازار و بخش فروش، در جریان خواسته‌های بازار و پیشرفت‌های این صنعت قرار گرفته و با اطلاعاتی به‌روز و منطبق با نیاز مصرف‌کننده به نوآوری و توسعه محصولات جدید می‌پردازند.

آزمایشگاه تخصصی بهتراشان (بی تی اس  bts)

در کنار بازرسی‌هایی که روی همه محصولات انجام می‌شود، محصولات جدید و سایر محصولات  به صورت تصادفی در آزمایشگاه مورد آزمون قرار می‌گیرند تا از این طریق از کیفیت و عملکرد محصول اطمینان حاصل شود. آزمایشگاه تخصصی”بی تی اس” یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های موجود در صنعت لوله و اتصالات پنج‌لایه می‌باشد که با توجه به استانداردهای مورد نیاز این محصولات مجهز شده است. در ادامه فهرستی از مهمترین آزمون‌های این آزمایشگاه و شرح مختصری از آن‌ها ارائه شده است.

همکاران بین الملل بهتراشان (بی تی اس  bts)

صنعت تأسیسات ساختمان شامل سیستم‌ها و محصولات مختلفی است که هر کدام به نوبه‌ی خود نقشی با اهمیت در عملکرد صحیح و طولانی مدت یک ساختمان دارد. گروه صنایع “بی ‌تی ‌اس” در جهت تکمیل سبد کالایی خود و ارائه بسته کاملی به نیازهای مخاطبان ، همکاری با شرکت‌های خارجی را با هدف تدارک کالای با کیفیت در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت‌های زیر اشاره کرد:

شرکت REMS یکی از شرکت‌های پیشرو و معتبر در زمینه طراحی و ساخت ابزارآلات مورد نیاز صنعت لوله کشی، آبرسانی و سیستم‌های بهداشتی می‌باشد. این ابزارها شامل مجموعه متنوعی از ابزارهای دستی و ابزارهای برقی هستند. این شرکت در سال 1909 تأسیس گردیده و دارای تجربه‌ای بیش از یک قرن است. کاتالوگ جامع این شرکت را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

گروه صنایع “بی‌ تی ‌اس“جهت اجرای سیستم‌های تأسیساتی منطبق با اتصالات و لوله‌های چند لایه ساخت خود، پرس‌های برقی و شارژی و سایر محصولات منتخب این شرکت را تأمین نموده و در اختیار مصرف کنندگان محصولات خود قرار می‌دهد.

شرکت مگناپلاست به عنوان بخشی از یک هولدینگ آلمانی در سال 1989 میلادی در کشور لهستان تأسیس شده است که به صورت تخصصی بر روی تولید لوله‌های پوشفیت فاضلابی فعالیت می‌کند . این شرکت به دلیل استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و همچنین به‌کارگیری تیم متخصص و فنی بسیار مجرب، توانسته محصولات با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان خود ارائه نموده و به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید لوله و اتصالات فاضلابی فعالیت نماید.

دامنه محصولات تولیدی شرکت مگناپلاست بسیار وسیع بوده و شامل محصولات زیر می‌شود :
HTplus: سیستم پوشفیت فاضلاب داخلی تولید شده از پلی‌پروپیلن
Ultra dB: سیستم پوشفیت مدرن و بی صدا، ویژه لوله‌کشی فاضلاب داخل ساختمان و آب باران برای ساختمان‌های بلند
Skolan dB: سیستم پوشفیت کم صدا، ویژه لوله‌کشی فاضلاب داخل ساختمان
KG: سیستم پوشفیت فاضلاب خارجی از جنس PVC
SC: سیستم منهول‌های فاضلابی
MagnaCor: سیستم لوله‌های دولایه شیاردار ویژه لوله‌کشی فاضلاب خارجی
در کنار سیستم آبرسانی، سیستم فاضلاب ساختمان‌ها نیز یکی از بخش‌های مهم تأسیسات ساختمان بشمار می‌رود. گروه صنایع “بی ‌‌تی ‌اس” جهت رفاه مشتریان در خصوص تأمین کالای باکیفیت، نمایندگی انحصاری شرکت تخصصی مگناپلاست در ایران را اخذ کرده و سیستم فاضلابی را به سبد محصولات خود اضافه کرده است .

گواهینامه های بهتراشان (بی تی اس  bts)

طراحی، ساخت و تولید تمامی محصولات “بی‌ تی‌ اس” بر اساس استانداردهای معتبر ملی و بین‌المللی صورت می‌پذیرد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

*استاندارد ملی  ISIRI-12753
*استاندارد آمریکا  ASTM F- 1974
*استاندارد آمریکا  ASTM F- 1281
*استاندارد آلمان  DIN-16893-16892

بی‌ تی‌ اس” افتخار دارد خود را به عنوان اولین دارنده استاندارد ملی ایران در زمینه اتصالات لوله‌های پنج لایه معرفی نماید و نخستین گام را در عرصه تولید اتصالات استاندارد بردارد. در ادامه این مسیر و با شعار ارائه محصول با کیفیت میلیونی “بی‌ تی‌ اس” مفتخر گردید عنوان تنها دارنده جامع‌ترین تأییدیه (گواهینامه‌ی فنی) از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در زمینه تولید اتصالات برنجی برای تمامی لوله‌های پنج‌لایه استاندارد را به خود اختصاص دهد.

برای مشاهده و خرید آنلاین محصولات بهتراشان اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده و  خرید آنلاین لوله و اتصالات پنج لایه اینجا کلیک کنید.


لیست قیمت بهتراشان

لوله و اتصالات پنج لایه برندهای:

نیوپایپ ، آرین پایپ ،  بهتراشان ،  سوپرپایپ ،  ایزی پایپ ،  آذران ،  ایزوپایپ ،  آرسین پایپ ،  بیست بسپار ،  نیک بسپار ،  نونام پایپ ،  وحید ،  یزد لوله

لوله و اتصالات پلیکا برندهای :

اینگل ، پلیمر گلپایگان ، پارس زنده رود پلاست ، یزدپلیمر ، سمنان ، وینوپلاستیک ، پلیکا داراکار ، هراز ، نوین پلاستیک ، سمنان پویش ، گلسار پلیمر گلپایگان ، پلیمر یاس ، تهران اتصالات ، پلیکا سمنان 

شیرآلات بهداشتی و صنعتی برندهای:

امین شیر ، کهن ، اوشه ، قهرمان ، کیزایران ، وگ ایران ، سیم ایتالیا ، کیتز ، اهورا ، داراکار ، آذران ، میراب ، سامین

لوله و اتصالات تک لایه برندهای :

اتصال بسپار ، یزدبسپار ، نیک بسپار ، آذین لوله سپاهان ، چابهار ، یزدپلیمر ، بیست بسپار ، وحید ، یزد لوله

پوش فیت برندهای:

پلی ران اتصال ، نیوفلکس ، یزد بسپار ، نیک بسپار ، سوپردرین ، وحید ، یزد لوله

پلی اتیلن برندهای:

پلی ران اتصال ، کوشان اتصال ، پلی رود اتصال ، ایران دریپ ، دینا پلیمر

اسکرول به بالا
بسته
بسته
بسته

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping