گروه صنعتی آرسین پایپ

شرکت پیمان بسپار آرسین (آرسین پایپ)  با هدف اعتلای صنعت تولید کشور در زمینه تولید لوله و اتصالات پنج لایه کوپلی و پرسی و شیرآلات کلکتوری با کیفیت بالا در سطح استانداردهای جهانی در سال  ۱۳۸۹ شروع به فعالیت  نموده است. این شرکت با برخورداری از پرسنل و مدیران مجرب، متخصص و مبتکر خود توانایی طراحی، آنالیز و ساخت کلیه قطعات آلیاژی برنج را دارد. کیفیت، دقت و سرعت در فرآیندهای تولیدی و محصول نهایی، سه نگرش اصلی شرکت بوده و جلب حداکثر رضایت و اطمینان مشتریان از طریق کاهش چشمگیر بهای تمام شده و ارتقاء مستمر استانداردها به عنوان هدف عالی و نهایی آن در نظر گرفته شده است.


 لیست قیمت آرسین پایپ


لوله و اتصالات آرسین پایپ

مدیران و کارکنان شرکت آرسین پایپ با عزمی راسخ و توانایی استوار و پویا با برخورداری از دانش فنی منحصر به فرد و استفاده از مواد اولیه مرغوب با نگاه به آینده با شعار مارقابت می کنیم تا شما برنده باشید موفقیت خود را در حداکثرسازی سود مشتریان و فی الواقع شرکای تجاری خود جستجو می کند.

براساس خط­ مشی شرکت آرسین پایپ، این شرکت به عنوان یک شرکت کاملأ تخصصی با به کارگیری متخصصان با تجربه و ماشین آلات پیشرفته،  بی تردید اساس و بنیاد حوزه طراحی ، ساخت ومونتاژ اتصالات و شیرآلات کلکتوری و لوله های چند لایه به شمار می رود. تولید یک قطعه ساده در شرکت آرسین پایپ مستلزم پیاده سازی ده­ها گردش­کار در بین کارگاه­ها و دپارتمان­های منظورطراحی هر محصول لازم است که دارای روندی کاملاً مهندسی و حرفه ای تحت نظارت تخصصی می باشد.

امجدپایپ نمایندگی آرسین پایپ

[irp posts=”12809″ name=”بورس و مرکز فروش لوله و اتصالات تهران | مرکز فروش لوله و اتصالات رودهن”]

از جمله واحدهای شرکت آرسین پایپ عبارتند از:

  • طراحی و مهندسی  R & D آرسین پایپ

در این واحد کلیه مراحل طراحی، محاسبات، شبیه­سازی یک محصول جدید و یا ارتقاء سطح کیفی محصولات موجود انجام می­پذیرد. این واحد نقطه شروع هر واحد تولیدی شرکت آرسین پایپ می باشد.

  • کنترل کیفی آرسین پایپ

کلیه قطعات در تمامی مراحل طراحی، مواد اولیه، تولید، مونتاژ، بسته بندی و ارسال برای مشتری توسط نیروی متخصص از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می گیرند تا قطعات عاری هر گونه عیب از کارخانه خارج شود. این بررسی ها شامل چندین مرحله آزمون های مخرب و غیر مخرب می باشد که تست های مخرب توسط متخصصین و کارشناسان آزمایشگاهی در چندین نوبت هر محصول و به درخواست مسئول کنترل کیفیت گرفته می شود و تست های غیر مخرب توسط مهندسین مجرب در طول تشکیل تولید قطعه انجام می گیرد.

  • ورود متریال آرسین پایپ

متریال استفاده شده برای اتصالات برنجی، آلیاژ برنج MS58 ،که از مرغوب­ترین آلیاژها می­باشد.این آلیاژ براساس درصد مواد تشکیل دهنده دارای ویژگی­های مثبتی چون قابلیت تراش و عملیات فورجینگ است.عناصر تشکیل دهنده آن بدین صورت است: مس بین ۵۸ تا ۵۹ درصد، سرب ۸/۱ درصد و مابقی روی. این آلیاژ مطابق استاندارد DIN 17660 تولید می گردد. درصد بالای روی، این آلیاژ را مستحکم و شکل پذیر نموده و افزایش سرب بر آن قابلیت تراش را تقویت نموده است. مواد قبل از ورود به شرکت کوانتومتر می­گردد تا درصد مس و روی آن مشخص شود.

  • برش میلگرد یا مقطع(اره) آرسین پایپ

در این بخش میلگرد یا مقطع برنجی در اندازه های مشخص شده و وزن مورد نیاز برش می­شود.

[irp posts=”6102″ name=”اتصالات کوپلی”]

  • گرم کردن آرسین پایپ

در این بخش قطعات برش شده درکوره به مدت ۵ دقیقه به دمای مورد نظر برای فورج می­رسد به گونه ای که رنگ آن کاملاً قرمز شود. سپس اپراتور قطعه سرخ شده را در دستگاه پرس فورج قرارمی­دهد.

  • پرس فورج(فورجینگ) آرسین پایپ

قسمت فورجینگ یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش­های کارخانه آرسین پایپ می­باشد.در این بخش قطعه که ازشدت حرارت به رنگ قرمز در آمده به منظور شکل­دهی اولیه درون دستگاه پرس فورج قرارگرفته و خروجی دستگاه پرس فورج قطعه برنجی مورد نظر بر اساس مشخصات و و ابعاد دلخواه می باشد.

  • پرس آرایش(تریمینگ) آرسین پایپ

قطعه خارج شده از قسمت فورج دارای ضایعاتی بوده که بایستی از قطعه جدا گردد به همین دلیل به مرحله تریم یا آرایش می رسند. در این مرحله قطعه برای دور برش و ضایعه برداری درون پرس آرایش مربوطه قرار می گیرد. پرس های آرایش از نوع پرس مکانیکی و تک ضرب می باشند.

  • شات بلاست آرسین پایپ

جهت زدودن رنگ، پوسته، جرم وتنش، قطعات فورج شده وارد دستگاه شات شده و به کمک ساچمه های فولادی عملیات شات روی قطعات انجام می گردد. عمده­ترین روش پاشش ساچمه به کارگیری توربین گریز ازمرکز است. قطعه پس از این که تمام زوایا و قسمت­های آن به صورت یکنواخت تمیز شد از دستگاه شات خارج می گردد.

  • تراش آرسین پایپ

در این بخش با استفاده از ماشین­ آلات به روز دنیا به همراه دانش و تجربه متخصصان شرکت، قطعات بر اساس استانداردهای مشخص شده تراش خورده و به شکل اصلی قطعه در می­آید.

  • آبکاری آرسین پایپ

در این مرحله قطعات توسط پوشش کروم و نیکل آبکاری می­گردد. لازم به ذکر است برخی قطعات که به صورت دو رنگ می باشند قبل از مرحله تراش آبکاری شده و سپس قطعه تراش می­شود.

[irp posts=”6105″ name=”سیستم گرمایش از کف”]

  • آزمایشگاه آرسین پایپ

این واحد با بررسی ساختار مولکولی قطعه و تست های هیدرواستاتیک و Burst مهر تأیید بر کیفیت بالای قطعات تولیدی در شرکت آرسین پایپ می باشد. کلیه آزمایشات و تست های صورت گرفته روی قطعات تماماً مطابق با استاندارد ISIRI 12753-3 می باشد که به تأیید سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران رسیده است.

  • مونتاژ آرسین پایپ

در این قسمت قطعات به مونتاژ شده و شکل نهایی خود را می گیرد. در این بخش جهت آبندی قطعات از اورینگ با سایزهای مختلف از جنس EPDM استفاده می شود و اتصالات پرسی با حلقه های استیل نگیر با ضخامت استاندارد مونتاژ می شوند.

  • انبار آرسین پایپ

کلیه محصولات پس از بسته بندی وارد انبار می شوند و در محل مشخص شده قرار می گیرد.

اسکرول به بالا
بسته
بسته
بسته

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping