شرکت کوشان اتصال

معرفی مختصر شرکت کوشان اتصال :

واحد تولیدی کوشان اتصال یکی از قدیمی ترین واحدهای تولیدی اتصالات آبیاری و آبرسانی در کشور محسوب می شود .

این شرکت در سال ۱۳۶۴ با هدف تولید انواع اتصالات لوله های پلی اتیلن مورد نیاز در مصارف آبیاری و آبرسانی صنعتی، کشاورزی و شهری، تاسیس و راه اندازی گردید .

این شرکت همواره با بهره گیری از بالاترین و آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه های دستگاه ها و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی – ارتباط تنگاتنگ با سـازمان اسـتاندارد و سازمان های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور و فروشندگان سراسرکشور داشته است .


دانلود لیست قیمت کوشان اتصال :

لیست قیمت محصولات کوشان اتصال  – اسفند ماه 1401    دانلود

لیست قیمت محصولات پلی پرو پیلن (آبیاری و آبرسانی) کوشان اتصال – اریبهشت ماه 1401   دانلود 

لیست قیمت مصولات آبیاری قطره ای کوشان اتصال – اردیبهشت ماه 1400    دانلود

لیست قیمت پلی اتیلن کوشان اتصال -آذرماه 1400  دانلود

لیست قیمت آبیاری قطره ای کوشان اتصال آذرماه 1400 دانلود


پرنسل شرکت کوشان اتصال :

گروه تولیدی کوشان اتصال با استفاده از پرسنل فنی و کارآزموده و در نهایت مدیریتی با سابقه و هوشمند توانسته است با توسعه ممتد و برنامه ریزی شده همواره سعی در رفع نیاز مشتریان عزیز داشته است .

محصولات این شرکت عمدتآ جهت مصرف در شبکه های آبیاری –آبرسانی کشاورزی، شهری، روستایی، آبیاری تحت فشار (قطره ای،بارانی) وسیستم های فاضلاب شهری، روستایی، صنعتی و خانگی قابل استفاده می باشد .

محصولات این شرکت با توجه به نیاز مشتری و با دقت بسیار زیاد تولید می گردد و واحد کنترل کیفیت شرکت بطور مستمر بر کیفیت محصولات نظارت می نماید .

موقعیت مکانی شرکت کوشان اتصال :

گروه صنعتی کوشان هم اکنون با بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع مجموعه تولیدی در یکی از بزرگترین شهرکهای صنعتی کشور واقـع در استان اصفهان با دقیقترین ماشـینهای تزریـق پلاسـتیک در رنج هـای مختلف و بـا با توجه به پیشرفت سریع علم و تکنولوژی در دنیا و در راستای اهداف سازمان استاندارد ملی ایران مبنی بر تولید لوله و اتصالات با کیفیت بالا و قابل رقابت با تولیدات دیگر کشورها اقدام به ایجاد آزمایشگاه کنترل کیفی مجهز به مدرن ترین وجدیدترین سیستم ها و دستگاه های آزمایشگاهی و با جذب کارشناسان خبره با دانش فنی بالا و مجرب نمود .

آب نیاز حیاتی بشر

آب به عنوان منبع و سرچشمه حیات، یکی از اصلی ترین عوامل رشد و توسعه در جوامع بشری و همچنین توزیع گونه های گیاهی در سطح زمین به شمار می رود .

از سوی دیگر بخش کشاورزی که تامین کننده اصلی غذا، این نیاز حیاتی در جهان به شمار می رود کاملا وابسته به منابع آبی است، بطوریکه بیشترین میزان مصرف آب در جهان (حدود ۷۵ درصد) به بخش کشاورزی اختصاص یافته است که این رقم در کشور های در حال توسعه به بیش از ۹۵ درصد می رسد .

کشور ایران جزء مناطق خشک و نیمه خشک جهان محسوب می شود. ریزشهای جوی در ایران در حدود یک سوم متوسط بارندگی در جهان است. قسمت عمده ای از مساحت کشور ایران را کویرها به خود اختصاص داده اند. و این در حالیست که با وجود تمامی محدودیت های موجود، افزایش سریع جمعیت کشور و نیاز به تولیدات کشاورزی از یک سو و پایین افتادن شدید و مداوم سفره های آب زیر زمینی و عدم مهار کافی آب های سطحی از سوی دیگر باعث گردید استفاده بهینه، از منابع اولیه در دستور کار قرار گیرد .

با توجه به آمار و اطلاعات اقلیمی و مطالعات انجام گرفته در ایران میتوان گفت که آب کمیاب ترین عامل تولید محصولات کشاورزی است و توسعه بخش کشاورزی رابطه مستقیمی با کمیت و کیفیت منابع آب و نحوه مدیریت و استفاده از این منابع دارد .

بنابراین استفاده از سیستم های آبیاری جهت صرفه جویی در مصرف آب و افزایش راندمان و بهره وری، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است .
در این راستا شرکت کوشان اتصال ضمن استقرار مدیریت کیفیت، اقدام به تولید اتصالات آبیاری – آبرسانی، لوازمات آبیاری قطره ای و … نموده است.که این محصولات در قسمت های زیر قابل استفاده می باشند :

  • آبرسانی شهری-روستایی
  • آبیاری قطره ای گیاهان و درختان
  • آبیاری زمین کشاورزی و فضای سبز
  • آبیاری و آبرسانی مزارع تحت کشت
  • آبیاری گلخانه ای

این محصولات به پنج دسته شامل :

  1.   اتصالات پیچی
  2. بست های کمربندی (انشعاب)
  3. اتصالات جوشی پلی اتیلن
  4. لوازمات آبیاری قطره ای
  5. مغزی های پلیمری

از سایز ۱۶میلی متر تا سایز ۲۵۰ میلی متر تقسیم بندی می شوند، که این شرکت آماده همکاری با سازمان های آب و فاضلاب سراسر کشور و نمایندگی ها و فروشنده گان داخل و خارج کشور می باشد .

مشخصات فنی محصولات

از آنجا که تدوین استانداردهای ملی نقش بسزایی در بالا بردن کیفیت محصولات  و اعتماد بیشتر مصرف کنندگان را دارد، شرکت کوشان اتصال مفتخر است که یکی از پیشگامان این عرصه بوده و با ایجاد ارتباط موثر با نهادهای ذیربط همچون اداره ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران نقش مهمی را ایفا نموده است.

همچنین در جهت بستر سازی این حرکت ملی اقدام به کسب تاییدیه ها و گواهینامه های گوناگونی نموده که گزیده ای از آنها به شرح زیر است :

۱-اخذ پروانه استاندارد ملی ایران برای کلیه محصولات

۲-اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو  ۹۰۰۱:۲۰۰۰

۳-دارای تاییدیه از سازمان جهاد کشاورزی

۴-اخذ گواهینامه کیفیت از اداره توسعه مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی

۵- پروانه تحقیق وتوسعه از وزارت صنایع و معادن (R & D)

۶-اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001

۷-عضویت در سامانه نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی

۸-عضویت در انجمن تخصصی کنترل کیفیت

۹-عضویت در انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

۱۰- عضویت در انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران

واحد تحقیق و توسعه شرکت کوشان اتصال می کوشد تا با استفاده از آخرین دستاوردهای مرتبط با این صنعت خود را مجهز نموده و با غنای کامل در امر تولید پاسخگوی اعتماد مصرف کنندگان عزیز باشد .

اتصالات ساخت این شرکت دارای ویژگی های زیر می باشد :

  • سهولت نصب
  • مقاوم در مقابل انواع مواد شیمیایی
  • مقاوم در مقابل ضربه ، تنش و کشش
  • مقاوم در مقابل اشعه نور خورشید
  • آب بند شدن کامل و در نتیجه جلوگیری از افت فشار در سیستم
  • قابلیت نصب بر روی انواع لوله های فلزی ،پلی اتیلن و پلی پروپیلن
  • صیقلی بودن داخل اتصالات و در نتیجه جلوگیری از تشکیل رسوب
  • مقاوم دربرابر حرارت وبرودت دمایی مختلف
  • قابلیت تحمل فشار ۲۵بار

تماس  با  ما   : 76502424-021

لوله و اتصالات پنج لایه برندهای:

لوله پنج لایه نیوپایپ ،لوله پنج لایه آرین پایپ ،  لوله پنج لایه بهتراشان ،  لوله پنج لایه سوپرپایپ ،  لوله پنج لایه ایزی پایپ ، لوله پنج لایه  آذران ، لوله پنج لایه  ایزوپایپ ،  لوله پنج آرسین پایپ ،  لوله پنج لایه بیست بسپار ، لوله پنج  نیک بسپار،لوله پنج لایه نونام پایپ ،  لوله پنج لایه وحید ،  لوله پنج لایه یزد لوله

لوله و اتصالات پلیکا برندهای :

پلیکا اینگل ، پلیکا پلیمر گلپایگان ، پلیکا  پارس زنده رود پلاست ، پلیکا یزدپلیمر ، پلیکا سمنان ، پلیکا وینوپلاستیک ، پلیکا داراکار ، پلیکا هراز ، پلیکا نوین پلاستیک

، سمنان پویش ، گلسار پلیمر گلپایگان ، پلیمر یاس ، تهران اتصالات ، پلیکا سمنان 

شیرآلات بهداشتی و صنعتی برندهای:

شیرآلات امین شیر ، شیرآلات کهن ، شیرآلات اوشه ، شیر آلات قهرمان ، شیرآلات کیزایران ، شیرآلات وگ ایران ، شیرآلات سیم ایتالیا ،شیرآلات  کیتز ،شیرآلات اهورا   داراکار ، آذران ، میراب ، شیر آلات سامین

لوله و اتصالات تک لایه برندهای :

اتصال بسپار ، یزدبسپار ، نیک بسپار ، آذین لوله سپاهان ، چابهار ، یزدپلیمر ، بیست بسپار ، وحید ، یزد لوله

پوش فیت برندهای:

پوش فیت پلی ران اتصال ، پوش فیت نیوفلکس ، پوش فیت یزد بسپار ، پوش فیت نیک بسپار ، پوش فیت سوپردرین ، پوش فیت وحید ، پوش فیت یزد لوله

پلی اتیلن برندهای:

پلی ران اتصال ، کوشان اتصال ، پلی رود اتصال ، ایران دریپ ، دینا پلیمر

اسکرول به بالا
بسته
بسته
بسته

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping